Категорії розділу

Вхід на сайт

Пошук

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 2

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мої статті

Технології уроку: організаційний момент

Погоджуюсь з тим, що урок – основне в нашій роботі. Урок – це наш спектакль, наш витвір мистецтва, шедевральний або невдалий, легкий, піднесений або гнітючий,виснажливий, спокійний або бурхливий, емоційний, результативний, плідний або повний розчарувань… Урок – це дзеркало вчителя, його особистості, професійної майстерності, мірило таланту.

 

Безліч технік і технологій проведення уроку  розроблені і розписані провіднимии майстрами теорії і практики. Покликані вони допомогти кожному вчителю стати Майстром, а кожен урок – зробити плідним.  Ми не будемо стояти осторонь. Класна робота теж започатковує цикл матеріалів з технології уроку. І почнемо, звісно, з… початку. За словами Льва Толстого «справжній урок починається не з дзвінка, а з тієї миті, коли  спалахує думка учня»

Дзвенить дзвінок. Вчитель заходить в клас, перед ним десятки зо два пар очей. Які вони: радісні чи засмучені від того, що розпочався урок, чекають зустрічі з вчителем чи хочуть, щоб урок швидше минувся? Готуючи план уроку, ми відводимо на організаційний момент максимум дві хвилини, але саме цей час визначає, яким буде урок, задає настрій, тон, темп і подальший хід уроку. «Початок – половина цілого» – ці повчальні слова Піфагора стали афоризмом.

С.Т.Шацький в 30 роках ХХ сторіччя писав: «Технологічний підхід до початку уроку доповнюється психологічним: «Початок занять. Учитель приходить до класу й намагається, глянувши на вираз облич своїх дітей, якимось чуттям зрозуміти, з чого треба починати роботу, і, таким чином, у нього починає проявлятися творчість… треба відчути всю групу дітей і шляхом швидкого орієнтування почати з того, що на даний момент проходить».

Кожен вчитель має свої традиції початку уроку. Хтось має звичку запізнитися, хтось економить час, кидає учням «Добридень. Не вставайте. Розпочнемо урок», хтось вітається традиційно «Здрастуйте, діти. Сідайте будь ласка».  Дуже часто,  вчитель поєднує вітання з невербальними засобами.

Та й навчальні дні не схожі один на інший і два абсолютно однакових уроки провести неможливо, тому і рецептів абсолютно правильних немає. Є лише напрацьовані матеріали, свої цікавинки, фішки, які, можливо ще комусь підійдуть і знадобляться у роботі.

І так, почнемо урок…

Категорія: Мої статті | Додав: gri_al (07.11.2016)
Переглядів: 337 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
avatar