Проект «Хіт-парад сучасного музичного мистецтва »
Автор проекту:Грідіна Альона Анатоліївна
Назва проекту: «Хіт-парад сучасного музичного мистецтва Топ 10 »
Предмет та тема:предмет «Музичне мистецтво»,тема «Новаторство в музичному мистецтві». Проект розрахований для учнів 7 класу (11-12 р.)
Мета і завдання:навчитись створювати власні колекції музичних творів;знаходити серед різноманіття музичного мистецтва кращі зразки стилів та напрямків музичного мистецтва. Навчити дітей: порівнювати стильові напрями розважальної музики (джаз, рок, диско тощо) за сферами їх емоційного впливу; визначати характерні риси творчості відомих композиторів,авторів та виконавців. Також в учнів будуть завдяки роботі над проектом формуватися навички людини ХХІ століття: - критичне мислення і вміння вирішувати проблеми; - комунікативні навички та навички співробітництва (демонстрація можливості ефективно співпрацювати з однокласниками; гнучкість та готовність до застосування необхідних компромісів з метою здійснення спільного завдання; прийняття відповідальності за результати спільної роботи); - вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички; - інформаційна грамотність; - медіа грамотність (розуміння підґрунтя та базових засад етичних/правових питань, пов’язаних з доступом до та з використанням інформації) - IКT – грамотність (використання комп’ютерних технологій як інструменту для спілкування, досліджень, організації, оцінювання інформації,створення відео у відеоредакторі); - життєві та кар’єрні навички (ініціатива та самоспрямованість; лідерство та відповідальність).
Вид проекту:індивідуально-груповий
Методи дослідження:пошукова робота,вивчення і узагальнення знань про стильові особливості різних напрямків музичного мистецтва(слухання музичного матеріалу,опрацювання робіт музичних експертів,статей,інтернет-джерел).
Кінцевий результат:розширення знань про стильові особливості сучасних напрямків музичного мистецтва,робота з відеоредактором, інтернет-джерелами,створення рейтингу.
План реалізації проекту:
- Опитування учнів з метою виявлення наявних знань з теми за допомогою анкети та онлайн-опитувальника.
- Поділ учнів на групи: «продюсери», «знавці джазу», «знавці року», «знавці диско» «популярна музика», «знавці шансону», «знавці бардівської пісні»,«знавці електронної музики», «знавці реп,хіп-хоп».
- Ознайомлення учнів з метою та завданням проекту,алгоритмом дій,визначення джерел інформації.
- Робота над ознайомленням з інформаційно-комп’ютерними технологіями (відеоредактори,музичні редактори)
- Самостійна робота учнів над пректом,пошук,аналіз,систематизація,відбір інформації,її відповідне оформлення.
- Представлення проекту у вигляді ТВ-шоу.
- Аналіз виконання проекту ,досягнутих результатів (успіхів та невдач) їх причин,аналіз досягнення поставленої мети,оцінювання учнів.
|